.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل جدید شركت صنایع چوب و كاغذ مازندران معرفی شد
محمد شیخ مونسی به عنوان مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ مازندران معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، در مراسم تودیع و معارفه، مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ مازندران در سالن اجتماعات این شرکت پاریزی مدیرعامل شركت آینده پویا، حفظ چوب و كاغذ مازندران را به عنوان یك قطب اقتصادی در منطقه  با اهمیت خواند و افزود: صنایع چوب و كاغذ مازندران به عنوان پیشتاز صنعت كاغذسازی در كشور باید تلاش كند تا ضمن نگاه به آینده از ظرفیت های موجود به نحو شایسته استفاده کند.

این مسئول  از حمایت شركت آینده پویا برای این صنعت یاد كرد و از مسئولین استان برای حمایت بیش از پیش به این صنعت یاری خواست.

 علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی از چوب و كاغذ مازندران به عنوان یكی از برنامه های استان یاد و خاطرنشان کرد: باید در سالی كه مقام عظمی ولایت آن را به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند تلاش كرد تا با وحدت رویه حیات اقتصادی را در بنگاه های اقتصادی موجود حفظ كرد.

نماینده مردم ساری، تكیه بر تولید داخلی را برای حفظ صنعت حیاتی دانست و به حمایت دستگاه های اجرایی استان برای تداوم آن تاكید ورزید.

مونسی مدیرعامل جدید شركت صنایع چوب و كاغذ مازندران نیز به استفاده از ظرفیت های موجود اشاره كرد و افزود: حفظ استقلال پایدار از مهم ترین اركان بنگاه های اقتصادی است كه باید به آن توجه ویژه داشت.

مدیرعامل چوب و كاغذ مازندران بهینه سازی قیمت تمام شده را از سیاست های اجرائی خود دانست و افزود: استفاده  از خرد جمعی موجبات توسعه و پیشرفت این واحد را فراهم خواهد ساخت.

وی توجه به نیاز بازار و چرخه عمر كارخانه را برای تداوم حیات این واحد صنعتی بسیار با اهمیت دانست./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.096 seconds.